Dan Bilzerian kimdir

Ad Soyad: Dan Bilzerian Doğum Tarihi: 07 Aralık 1980 Nereli: Tampa, St Petersburg, Florida, ABD. Meslekler: , Ölüm Tarihi: -- Burcu:

Dan Bilzerian kimdir, Profesyonel poker oyuncusu ve aktör

Dan Bilzerian, 7 Aralık 1980 tarihinde ABD., Florida‘da doğmuştur. Annesinin adı Terri Steffen, babasının adı Paul Alec Bilzerian’dır. Adam adında kardeşi vardır. Deniz Kuvvetleri Ilan ve SEAL eğitimine katıldıktan sonra dört yıl boyunca askerlik yaptı. Florida Üniversitesi’nde kriminoloji bölümünden 4 yıl okuduktan sonra mezun olmadan ayrıldı. Ardından kardeşi Adam ile birlikte yönetmek üzere petrol ve eğlence dahil olmak üzere sanayi işi ve geniş bir yelpazede iş yapan bir şirket kurdu.

Dan Bilzerian, aşırı kas yapıcı sporların yanı sıra , tüplü dalış , dağ bisikleti , kar motosikleti ve yarış araba sporlarıyla da ilgilenmektedir.

2009 yılında Dünya Poker Serisi Poker şampiyonu olan Dan Bilzerian, lüks hayatının birçok detayını fotoğraflarla instagram‘da hayranlarıyla paylaşıyor. Dan Bilzeryan’ın özel jeti, spor arabaları ve marka kıyafetleriyle çektiği fotoğraflar, görenlere parmak ısırtacak cinsten. Malvarlığının 100 milyon dolar’ı geçtiği tahmin edilmektedir.

2013 yılında Gerard Butler ve Morgan Freeman‘ın başrollerde oynadığı “Olympus Has Fallen” adlı filmde oynadı.

2013 yılında başrollerinde Mark Wahlberg, Eric Bana gibi oyuncuların olduğu “Lone Survivor” filminde 1 dakika oynayabilmek için 1 milyon dolar üstüne para vermiştir.

2014 yılında Cameron Diaz ve Kate Upton‘ın oynadığı “The Other Woman” filminde ve 2014 yılında vizyona giren ve başrolünde Denzel Washington‘ın oynadığı “The Equalizer” filminde Dan Bilzerian‘da rol aldı.

Dan Bilzerian, aktörlük ve poker oyunculuğu yapmadan önceki işi fok eğitmenliğidir.

Filmleri :
2014 – The Equalizer
2014 – Cat Run 2
2014 – The Other Woman
2013 – Son Kalan (Lone Survivor)
2013 – Kod Adı: Olympus (Olympus Has Fallen)

Dan Bilzerian hakkında yapılan aramalar

Dan Bilzerian, Dan Bilzerian biyografi, Dan Bilzerian hayatı, Dan Bilzerian nereli, Dan Bilzerian kimdir, Dan Bilzerian eşi, Dan Bilzerian kaç yaşında, Dan Bilzerian fotoğrafları

İlgili Makaleler

Dan Bilzerian hakkında ziyaretçi yorumları

40 Yorum

    1. Her ne olursa olsun sonu toprak değilmi hesaba çekilmiyecekmi birgün kurtuluşu varmiki yok halinize şükredin onun gibi olmadiğiniz için

        1. fakirlikle alakası yok bence aslanım AZİZ arkadaş dogru ve olacakları soylüyor
          senın gıbıler kendını bugday ambarında sanıyor 😀

          1. klasik züğürt tesellisi , adam zengin olunca hep ölümden bahsedilir o zaman sende maaaş falan alma nası olsa ölcen allahım ya , adam burda vurmus parayı kabullenicen ben fakirim adam 100 milyon diceksin

          2. Kardeş sen ilk bu adamın instagram hesabına gir o arkadaşın niye öteki taraf hesap konusunu açtığını anlayacaksınız.

          3. Aynen sonu toprak 😀 İşte bu yüzden HARCA DAN HARCA KİM TUTAR SENİ 😀
            Mezara mı götürcen parayı 😀

      1. Bende katılıyorum. Klasik züğürt tesellisi. Biri şaşalı bir şey yapsın; direk ölüm cennet cehennem vs 🙂 Her zaman öyledir.

  1. bu nasıl bi yaşamdır adam 1 dk filmde oynamak için 1 milyon dolar veriyor. Bu para nerde biz niye bulamıyoruz

      1. Benide yanına alırmısın bu hayatta senin gibi yaşamak istiyorum tam benim kafa dengimsin ikimiz yanyana gelirsek dünya önümüzde diz çöker umarım anlayışla karşılarsın dan umarım benide kendi yanına alırsın

  2. Adam ermenidir sayfalarında türklük düşmanlığı dolu resim ve karikatür vardır sürgünde osmanlıdan gönderilen bir ermeni ailenin çocuğudur.

  3. Adam hayatin zewklerini çok güzel bi şekilde yasiyo siz öteki dünyada şoyle olcak böyle olcak diyonuz kendinizi teselli etmek için başka bişey söyleyemezsiniz zaten fakir tesellisi burda yaşicani yaşa öteki dünya die bişey düsünme öle bişey yok çünkü

  4. Veren Allah almasına da bilir bırakın yaşasın dünya zevkini doğru yolu bulmassa ahirette tadar cehennem azabı bırakın yapsın zinasi alkolunu yudumlasin zira insanların coguda cehennem için yaratılmıştır bırakın bin TL maasiniz olsun helal bi eş yeter

  5. yanında bir kaç tane kız görünce ağzınızın salyası akmaya başladı haytında birşeye sahip olamayanlar ancak başkalarının hayatına imrenmekle meşgul oluralar

  6. Dan Bilzerian abi beni biraz gezdirsene instagramdanda takip ediyorum hep yaşamak istedigim hayat valla kızlarada dokunmucam söz abi

  7. Merhaba arkadaşlar benimde yaklaşık hesabımda 21 milyonum var Her parası olan bu şekilde yapıcak diye birşey yok bazı arkadaşlar doğru konuşmuş ahiretide düşünmek lazım ahireti düşünmeyenlere zaten allahu teala verdiği gibi geri almasını biliyor hep böyle gidicek diye bi garantisi olan varsa söylesin

    1. Madem 21 milyonun var ve ahireti biliyorsun. Bunun için sen ne yapıyorsun. Evet belki bu adam fazlasıyla acİK yaşıyor hayatını. Sen belki çok mütevazı bir hayat yaşıyorsun. Ama neden 21 milyonu ahireti dusundugun halde hala 21 milyon. Ben evin kredisini zor ödüyorum kardeşim ahireti düşünüyorsan yardım edersin artık.

  8. ben demiştim bu adam kolay para kazanmasa bu işleri bu şekil ele almazdı iyi oluyor aptal malını yemez ise yiyen olur işte poker kumarda kaybedenler kendilerini kötü his ederken bu adamda en iyi şekilde yaşıyor

  9. Bir gün hazreti Ömer peygamber efendimizin odasına gelir ağlaya ağlaya efendimiz sorar ya ömer neyin var ömer derki efendim bütün pislik içindeki insanlar kötüler zenginlik içinde saraylarda yaşar kahinat sizin için oluşturuldu ve sizin odanızda yatacak bir yatağınız bile yok taşın üzerinde namaz kılarsınız ve peygamber efendimiz tebessüm ederek demişki Ömer istemezmisin dünya onların olsun ahıret bizim Unutmayınki Allah uteala bu kadar renkli yaşamları onlara karşısına çıktıklarında dünyada şunu eksik yaşadım demesinler diye vermiştir o yüzlen şükredin ben bile imrendim bu adamın hayatına ama şuda bir gerçekki Allaha şükür olsun burda yaşayamadığımız rahatlığı mutluluğu Rabbim cennet bahçelerinde yaşatsın hepinize iyi geceler

  10. Size ne adam çatir çatir yiyo hayatini yaşiyor siz yaşayamiosunuz die böyle konuşuosunuz ama boşa en iyisini en alasini yapio ayrica kendi dininizle onun dinini bir tutmayin.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu